miércoles, 8 de febrero de 2017

3. Ziklokoak TXALOTAKO JOLASAK

3. Ziklokoak ere hemen ditugu txalotako jolasekin!! Ea zer iruditzen zaizuen!!!





GURE HERRIKO ALKATEA

Gure herriko alkatea        Gure herriko alkatea
kate,kate,katea;               kate,kate,katea;
alkate dotorea                 alkate xelebrea
tore,tore,torea.                lebre,lebre,lebrea
Jazten duen trajeak          Haretxen bibotea
traje,tyraje,trajeak;          bote,bote,botea;
tomate kolorea                fideo luzez betea
lore,lore,lorea                 bete,bete,betea.


















NI JAIO NINTZEN















Ni jaio nintzen,                   esne eta taloa.
txiki txikia,                         Laster egin nintzen
Ni jaio nintzen                    handi-handia.
Eguberritan (udaberrian)    Laster egin nintzen
Asko jaten nuen,               ama bezala
ñan,ñan,ñan,ñan,ñan          Ama eta aita bezain handia.
Asko jaten nuen                Lalara,lalara...











No hay comentarios:

Publicar un comentario